Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym
Zwrot zakupionych produktów w sklepie stacjonarnym jest możliwy pod niżej określonymi warunkami:
– zwrot dokonany jest w ciągu 14 dni od dnia zakupu,
– z paragonem lub fakturą,
– w stanie nienaruszonym (opakowanie produktu nie było otwarte np. otwarcie blistra z igłą).
Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, w tym koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania.
WAŻNE! Zwrotowi nie podlegają produkty higieniczne np. rękawiczki jednorazowe, maszynki jednorazowe, drewniane szpatułki jednorazowe, czy podkłady w rolce.
Zwrot towaru zakupionego w sklepie online
Zwrot zakupionych produktów w sklepie online jest możliwy pod niżej określonymi warunkami:
– zwrot dokonany jest w ciągu 14 dni od momentu odebrania produktów przez klienta
– z paragonem lub fakturą,
– w stanie nienaruszonym (produkt może być wstępnie sprawdzony, ale nie użyty).
Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, w tym koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania.
WAŻNE! Zwrotowi nie podlegają produkty higieniczne np. rękawiczki jednorazowe, maszynki jednorazowe, drewniane szpatułki jednorazowe, czy podkłady w rolce.
Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru w sklepie online?
Wyślij wiadomość na adres mailowy: shop@mastertattoo.pl, w której:
– napiszesz numer zamówienia, którego dotyczy zwrot
– wypiszesz listę produktów, które chcesz zwrócić (chyba, że zwrot dotyczy całego zamówienia)
– podaj swoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu lub mail
Reklamacja towaru
Jak dokonać reklamacji towaru?
Wyślij wiadomość na adres mailowy: shop@mastertattoo.pl, w której:
– opiszesz powód reklamacji (możesz także dodać zdjęcie potwierdzające reklamację)
– napiszesz, jakiego produktu dotyczy reklamacja
– podasz swoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu lub mail
Reklamacja zostanie rozpatrzona wyłącznie jeśli otrzymany towar jest wadliwy lub uszkodzony.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dniu od dnia otrzymania reklamacji przez sklep.